Mine drømmer har gått i oppfyllelse.

Jeg er mamma til ei vidunderlig lita jente som nettopp har feiret sin første bursdag. Det lykkes. Jeg ble gravid.

Denne bloggen har fulgt prosessen gjennom to år med prøving, håp, skuffelser og til sist en enormt stor glede, og den følger meg gjennom hele svangerskapet, gjennom keisersnitt og en aldeles nydelig barselperiode, og det føles naturlig å slutte den der.

Derfor har jeg i dag restaurert bloggens utseende til det den var da den i realiteten sluttet, og jeg har slettet alle tulleinnlegg etter den tid. Så nå forlater jeg den, og lar den stå slik den stod i den lykkeligste tiden i mitt liv.

Som et monument. Som et symbol på håp.

My dreams are no longer violent.

Men jeg har ikke sluttet å blogge.

Du kan, hvis du er interessert, følge meg videre på Våre Vilde Dager.

Jeg håper jeg ser deg der inne. 🙂