I dag skal jeg ta en cat. og ta mine lesere med backstage en liten tur. Nærmere bestemt til Dashboard og så til Blog Stats.

Den som leter, den finner heter det seg. Hva jeg dog ikke kan begripe med min beste vilje, er hvordan Google fungerer noen ganger. I dagens liste over Search Engine Terms er nemlig følgende å finne:

sår etter barbering av vagina

Og jeg undrer…

Spørsmål 1: Hvordan i alle dager førte dette søket til meg?

Spørsmål 2: Hvem i alle dager kan noengang finne på å tenke tanken på å barbere vagina, som etter mine anatomiske kunnskaper nå engang er og blir forholdsvis hårløs i utgangspunktet?

Så til deg der ute som oppdager at du kanskje blir litt sår av og til av å barbere deg i skjeden…

Til deg vil jeg bare si: Søk profesjonell hjelp, eller eventuelt en bok om menneskelig anatomi. Lykke til.