Det er ikke mye jeg har fått med meg av nyheter i de siste dagene. Jeg har allikevel ikke kunnet unngå å få med meg at Marianne Aulie navnga to menn som dopet henne ned og forsøkte å voldta henne for 14 år siden, og jeg vil (forutsatt at hun snakker sant, hvilket jeg ikke ser noen grunn til å tvile på) herved gi henne min fulle støtte i saken.

Og kjære potensielle voldtektsmann. Du skal vite dette.

Hvis du noengang forsøker å legge hånd på meg eller mine, på noen som helst måte, så vil jeg uten et øyeblikks tvil skrike navnet ditt så høyt stemmen min kan bære fra så mange fjelltopper jeg overhodet kan få tilgang til. Jeg vil male det i store, svarte bokstaver på alt som kan brukes som lerret, og jeg vil dertil publisere det i alle tenkelige fora – selv om jeg kanskje må vente i 14 år på den perfekte muligheten.

Og livet ditt vil aldri, aldri mer bli det samme.

Aldri.