14. oktober satt jeg klar foran skjermen i det øyeblikket billettene ble lagt ut for salg på internet. Få dager senere ankom de postkassa mi, og siden har de prydet kjøleskapdøra i påvente av en mer hensiktsmessig bruk.

Og i dag er dagen. På min 31-årsdag kommer altså Shakira til Oslo Spektrum, og klokka halv åtte i kveld sitter vi forhåpentligvis godt plasserte i setene våre, klare til å nyte et par timer med god musikk, bra show og ikke minst en kroppsføring vi andre dødelige bare kan drømme om.

Vi tar vel bussen inn klokka 16:00, tenker jeg, slik at vi kanskje rekker og spise før konserten. Fine bursdagen min!

Uansett. Her er et par smakebiter for de som ikke er like fantastisk heldige som meg i dag. Det viser seg at hun har gjort en video sammen med Beyoncè , og da gir vel resultatet mer eller mindre seg selv. «Beautiful Liar» kommer her!

Dette er et klipp fra den forrige turnéen. Cover av «Back in Black».

Jeg skal begynne å trene seriøst så fort jeg ikke er gravid lenger. *love seg selv i et anfall av misunnelse*

Dette blir veldig bra. Woohoo!