5+5

Vet dere hva, det er helt vilt. I dag skulle vi jo liksom ha vært på ultralyd for å sjekke hvordan det stod til med alle mine kanskje så mye som 15 fullmodne egg eller mer, og vi skulle fått vite når de skulle suges ut av meg og sprøytes tilbake igjen. Vi ville stått foran vårt mest nervepirrende prosjekt noensinne. Og jeg hadde tenkt å følge opp med små videosnutter fra youtube hele veien, for virkelig å ta dere med gjennom hele prøverørsprosedyren og gjøre den så levende som mulig.

Jeg beklager dog ikke så veldig mye at det ikke ble noe av, da jeg i grunnen er overvettes glad for at mitt barn bestemte seg for å gi faen i leger og autoriteter fra første øyeblikk og åpenbart ikke var så interessert i å måtte ha en pitstop i ei skål før h*n begynte på verden heller. Et barn etter mitt hjerte. Fine ungen min!

Men likevel, som en plaster på en kanskje såret sensasjonslyst hos noen av mine lesere og ellers ut fra godheten i mitt hjerte… Her har dere en liten videosnutt dere kan kose dere med uansett, på denne fredags kveld. Dette er en liten sak noen medisinstudenter hadde det litt morsomt med seg selv med. Og den fikk i alle fall meg til å le.

Mine damer og herrer – jeg gir dere:

We didn’t stop the fetus!

PS! Jeg må også si at det er en sann glede for meg hver gang jeg skal legge inn et innlegg nå, da jeg må bla forbi kategorien Prosjekt Baby, og så stoppe på Svangerskapsdagboka. Hvor vakker er ikke verden?