4+2

Så har det umulige faktisk skjedd.

I dag hadde jeg ikke annet valg enn å ta en test, siden jeg skulle begynne på Puregonsprøyter i morra. Som kjent må man jo få en blødning først, etter at man behørig har nedregulert seg med Synarela. Min kom ikke. Og jeg kan fortsatt ikke tro mine egne blodskutte. Jeg har studert denne testen opp, ned og i mente – både i det virkelige liv, og på fotografi fra BÅDE mobilen OG digitalkameraet. Men det finnes ingen måte å bortforklare dette på. Jeg har sett tusener på tusener av negative tester gjennom dette prosjektet. Denne er alt annet enn det.

 

positivcb.jpg

 

Faktum, mine damer og herrer… Faktum er inget ringere enn at jeg faktisk skal bli mamma i november!!!! Jeg er GRAVIIIID!!!! Skjønner dere???😀

Mitt lille skorpionbarn har nemlig bestemt seg for å flytte inn i magen min, ikke mindre enn to uker før prøverørforsøket var et faktum. Jeg har blitt gravid under nedregulering. Og jeg kan ikke skjønne hva som har skjedd, eller AT det har skjedd – men testen er positiv, og jeg er GRAVID!

I dag har jeg bare gått i ei evig tåke mens jeg venta tappert på at den vordende far skulle komme hjem fra jobb så jeg kunne fortelle ham nyheten ansikt til ansikt. 6 minutter etter at babybutikken åpna, var jeg på plass for å kjøpe en liten gave til ham i størrelse 40… Og så pakka jeg den inn sammen med utskrift fra terminkalkulatoren, et par ark om skorpionbarnet – og selvsagt testen selv.

I kveld har vi tatt runda. Foreldre og søsken på begge kanter er informerte om det inntrufne, og alle er svært lykkelige over det som skjedde så brått, så uventet – og så hjertelig velkomment!

I morra ringer vi Fertilitetsklinikken og avlyser prøverørforsøket, og så må jeg ringe legen for å få tatt en blodprøve. Jeg håper så inderlig at min lille skatt klorer seg fast frem til det er trygt for h*n å komme ut, men satser selvsagt på at alt går bra både med mor og barn.

Hurra!!! Så veldig, veldig, veldig HURRA!!!!😀