I disse dager har mitt høyt elskede VISAkort fått luft under vingene for første gang på mange… uhm… timer. Jeg har nemlig latt det få fritt spillerom en stakket stund på Det Store Intet.

Dette er hva jeg venter på i posten nå:

Spirit Babies; How to Communicate with the Child You’re Supposed to Have – en bok av Walter Makichen. Også nevn i tidligere innlegg.

Babyklister (også kjent som Berberis Fructus Comp D4) – homeopatisk middel fra Danmark, som (ikke overraskende) ikke er å få tak i i Noregs land grunnet molboregler. Skal hjelpe embryoet med å feste seg skikkelig i livmor. Og det vil vi at det skal.

Maca Root Powder – en urt som (heller ikke overraskende) ikke er å finne i Noreg, da den er registrert som legemiddel her (og definert som mat i andre land – den er rett og slett en liten nepe). Inneholder masse fine ting som mineraler, vitaminer og så videre, og er derfor et verdifullt kosttilskudd når man forsøker å styrke fertiliteten som best man kan. Og det gjør vi.

Chakralys – de av dere som har lest siste utgave av Medium Magasin vet hva jeg snakker om. Men jeg lover å komme tilbake til dette når varen er mottatt og forsket på!

Jeg er ubetinget fan av å se frem til noe fint som snart vil lande i postkassa mi!