Når et menneske dør, så forlater det kroppen sin og blir en ånd. Det er i alle fall hva de alternativt innrettede menneskene har tenkt en stund. Men hva hvis dette også fungerer motsatt? Hva hvis sjelene inntar åndsform (eller kanskje de alltid har vært ånder) før de entrer jordelivet?

Hva hvis mitt kommende barn allerede eksisterer i åndsform der ute?

Walter Makichen tror det. Han mener også bestemt at jeg kan oppnå kontakt med denne ånden og på den måten kommunisere med mitt ennå ikke unnfangede barn. Dette har han skrevet en hel bok om. Den heter Spirit Babies – How to Communicate with the Child You’re Meant to Have. Denne boka har så fått sin egen hjemmeside, hvor han også sender en ukentlig Podcast om den spirituelle reisen en unnfangelse og graviditet er.

Jeg har villig latt meg fascinere, og har dermed også lagt inn nok en RSS-feed i menyen til venstre. Boka er selvsagt også bestilt fra Amazon, og med litt flaks så kan det hende den er her før jeg begynner rugeperioden min etter egginnsetting. Da kan det nemlig hende det blir godt med noe interessant lesestoff som i tillegg korresponderer med hva min tankeverden kretser om akkurat da.