Jeg har mye rart i hyllene mine, som jeg mer eller mindre har glemt bort.

Isted skulle jeg hente frem den meditasjonsCD’n jeg tenker å bruke gjennom prøverørforsøket, og plutselig oppdaget jeg at jeg ikke mindre enn 3 forskjellige typer fruktbarhets-meditasjoner liggende som jeg ikke kommer til å få bruk for selv. Jeg tok dem inn fra USA da jeg fikk for meg at jeg skulle starte nettbutikk, men etter at jeg begynte på skolen i høst så har det på en måte bare kokt bort av seg selv.

Men det kan jo hende de vil gjøre bedre nytte for seg i noen annens hylle (eller CDspiller)?

Her er CDene:

Imagery and Meditations for support of a Natural Cycle
Track 1:
Pre-Ovulation
Track 2: Post-Ovulation
Track 3: General Relaxation



Imagery and Meditations to support a Medicated Fertility Cycle
Track 1:
Pre-Ovulation
Track 2: Post-Ovulation
Track 3:
General Relaxation and affirmations



Imagery and Meditations to support Women Experiencing Polycystic Ovary Syndrome (PCOS)
Track 1:
To help reduce Insuline Resistance and to normalize androgen levels.
Track 2: Acknowledge and release negative emotions, set goals, and envision yourself successful.
Track 3: General relaxation exercise and affirmatiations.

Alle CDene er på amerikansk, og de koster 189 kr stk.

Hvis du er interessert, kan du klikke deg inn på butikken via bildet. Der finner du også mer informasjon.