Jeg har akkurat oppdaget en helt fantastisk side, og jeg kan ikke begripe hvordan jeg kan ha oversett den frem til nå. Den heter Natural Fertility Info, og handler, som navnet tilsier, om hvordan man kan booste sin fruktbarhet på den naturlige måten (som i hva som er smart å spise av både mat og vitaminer, forskjellige behandlingsformer, meditasjon, urter, eteriske oljer og så videre).

Siden er laget av en kvinne som ble gravid og mistet to ganger, og som studerte for å bli jordmor (hun er også massasjeterapeut og herbalist, btw). Ingen ville fortelle henne hvorfor eller hva som skjedde, så hun bestemte seg rett og slett for å begynne å finne ut av ting selv. Resultatet presenteres på denne siden, sammen med masse linker til konkrete forskningsresultater fra andre steder.

Her er for eksempel en liten virtuell smakebit av en fruktbarhets-smoothie:

Jeg likte faktisk denne siden så godt at jeg har puttet inn en RSS-feed på menyen min til venstre, sånn at både jeg og mine lesere til enhver tid holdes oppdaterte.

Enjoy!