Her om dagen fant jeg ut at det var på tide å forsøke flere nye økologiske kosmetikkprodukter, og kom hjem med følgende:

Giovanni
Natural Mousse Hair Turbo-charged (130 kr) er, som navnet skulle antyde, et naturlig hårskum. Jeg vet ikke helt hva jeg mener om den enda. Jeg tror den blir litt for tam for min uregjerelige manke, og at jeg må bruke en halv flaske om gangen.

L.A Hold Styling Hair Spray, strong hold (130 kr) er rett og slett en av de beste hårsprayene jeg har vært borti noen gang. Den holder hva den lover, og jeg er meget fornøyd. Luggen var faktisk mer eller mindre styla da jeg våkna i dag tidlig, og det er bare å dra en børste gjennom så er den flat igjen. Utrolig nok. Lett og vaske ut var den også.

Så kjøpte jeg likegjerne med meg en bodylotion også, i samme serien. Den var behagelig å ta på, duftet godt og trakk fort inn.

I dag var det takk og farvel til Dr. Hauschkas hudpleieprodukter. Heldigvis hadde jeg ikke åpna dem, for økonomiske meg tenkte jeg skulle bruke opp prøvene først. Og så hadde jeg tatt vare på esker og vedlegg. Da var jo alt greit, og jeg fikk bytta dem inn.

På badet mitt står nå en renseserie fra Weleda (de tre øverste produktene, for de som følger link). Jeg har bare prøvd den en eneste gang, men enn så lenge ser det meget bra ut. Rensemelken gjorde jobben sin, og fuktighetskremen trakk forbausende raskt inn i huden. Ansiktsolja skal jeg prøve i kveld, så den vet jeg ikke så mye om ennå.