…er vel liksom ikke helt mitt store talent her i verden. Jeg mener; eksamen pleier å gå bra. Eksamensforberedelsene, derimot, er som regel en katastrofe. Hva du enn gjør: IKKE gi meg leseuke! Da ender jeg nemlig opp som et vrak på sofaen, med teppe rundt meg og paracet i meg. Og bomull. Lokalisert i hjerneområdet et sted. Jeg er ikke engang sikker på hvor.Ååååh! Jeg er så lei! Kan jeg ikke få lov til å gå på forelesninger isteden? Vær så snill?

I går hadde vi den første eksamenen, i «Introduction to British Studies». Jeg tror faktisk den gikk ganske bra, jeg venter spent på resultatet. Vi fikk heldigvis akkurat den oppgaven jeg ønsket meg, pluss noen småspørsmål ved siden av som jeg også klarte å svare på.

I morgen, derimot, har vi eksamen i «Introduction to English Language», og det blir straks litt verre. Akkurat nå skulle jeg ha sitti med nesa ned i henholdsvis grammatikk- og fonetikkboka, men jeg sitter isteden her med tidligere nevnte teppe rundt meg og håper at paracetene jeg snart svelga skal begynne å virke.

*sukk*