Vissheten om at mitt navn til stadighet klarer å falle ut av de fleste lister ble i dag tidlig avgjørende faktor for at jeg grep tak i telefonen min og ringte til Fertilitetsklinikken. Det hadde jeg ikke trengt å gjøre. Damen kunne med smilende fertilitetsenglestemme fortelle meg at brevet ble skrevet på torsdag og etter all sannsynlighet ville ankomme postkassen vår i løpet av få timer.Jeg har gått rundt med et hemmelig smil om leppene i hele dag.

Det er fler enn en grunn til å glede seg til jul i år. Vi skal nemlig begynne å lage baby rett over nyåret! Mandag 8. januar klokka 13:00 bestemmes hvordan. Da skal vi først undersøkes en siste gang av legen, før vi skal møte sykepleieren etterpå. Antagelig blir behandling iverksatt allerede i førstkommende syklus etter dette.

Hvis alt går bra blir dette vår siste jul alene! Neste gang er det kanskje en liten en som stikker av med alle pakkene..?

Jippi!!!