Jeg har vært litt flink denne uka. Nesten. På tirsdag var jeg i bursdagen til lillesøster og spiste to brownies, og i går var jeg så sulten og urven at jeg først innvilget meg selv en liten middag på skolen før jeg dro hjem og lagde den egentlige middagen. Og så var vi så slitne og leie i går at det virkelig ikke var tenkelig at vi kunne se Charlie og sjokoladefabrikken uten faktisk å spise sjokolade og så videre. Og nei, vi lånte den ikke med vilje – den kom fra www.brafilm.no. Så det så.Hva treninga angår så har jeg steppa det opp littegranne. Ikke mye, men jeg legger på 10 minutter ekstra på ellipsemaskinen. Jeg har trent et eller annet i noen minutter nesten hver dag. Uheldigvis gikk jeg tom for Algetics, men to nye tuber er bestilt og antas å komme i posten i dag eller i morra. Det er en kroppskonturgel som strammer opp huden og hjelper den med å kvitte seg med cellulitene. Sist jeg brukte den, forsvant nesten en sånn liten fettklump inni låret også, så den er meget effektiv og virker fort.

Kneskålene mine begynner atter en gang å bli mer definerte, ettersom musklene rundt dem er strammet opp litt igjen. Lårene gnir ikke så mye inntil hverandre heller, og magen er definitivt flatere. Tilogmed håndtaka på sidene er ikke så markerte lenger. Det begynner å hjelpe seg.

Uansett: her er resultatet etter 6 uker:

Antall kg: 71.4, ned 0.7
Fettprosent: 32.1, ned 1.8 (skal under 29)
Vannprosent: 49.1, opp 1.6 (skal over 56)

Antall kg tapt siden startvekt: 0.7
Endring i fettprosent: ned 3.7%
Endring i vannprosent: opp 3.2%