Jeg oppdaterte ikke forrige uke. Det var eksamensuka, og flinkismen ble satt til side. Gi meg sukker, gi meg koffein, gi meg cola – hva som helst bare det gir meg litt ekstra mental energi!Men altså, denne uka har jeg vært kjempeflink. Til frokost spiser jeg en yoghurt, eventuelt en frukt. I første friminutt stikker jeg ned i kantina og kjøper vann og en yoghurt/frukt (det motsatte av frokosten). Så spiser jeg en skinkesalat uten dressing i 12-tida, før jeg spiser middag med min kjære utpå ettermiddagen. Til kveldsmat spiser jeg fiber pluss med lettost på. Dessuten trener jeg litt på ellipsemaskinen så godt som hver eneste dag, i tillegg til jazzdans på onsdags kveld. Og jeg smører meg inn morgen og kveld med Algetics fra LR Health & Beauty Systems.

Jeg kjenner at lårene har blitt strammere og at magen har blitt flatere. Men har jeg gått ned..?

Resultat etter 5 uker:

Antall kg: 72.1, opp 0.4 kg siden forrige veiing
Fettprosent: 33.9%, opp 3.6 (skal under 29)
Vannprosent: 47,5%, ned 3.2 (skal over 56)

Antall kg tapt siden startvekt: ikke et eneste gram
Endring i fettprosent: ned 1,9%
Endring i vannprosent: opp 1,6%

What to do, what to do… Jeg har ikke tid til å trene mer, og spiser jeg mindre nå så sulter jeg ihjel. Jeg har jo vært superflink, men så skjer det ikke mer enn dette?

Jeg gir det en uke til. Så drar jeg og får faenskapen sugd ut av meg isteden.