Etter treninga på onsdag måtte jeg bare sende en mail til Friskoteket om hvor lykkelig og fornøyd jeg var. Dagen etter kom et meget koselig svar, hvor medlemstreneren min også skrev at de hadde kjøpt noe nytt utstyr i treningssalen. Egentlig hadde jeg jo ikke tenkt å trene igjen før på mandag, sånn for å gi meg selv og mine gjennomstøle lår en myk start på ny treningsperiode, men i dag tidlig tok nysgjerrigheten over og jeg måtte dra ned for å kikke.De har jaggu gjort det igjen.

I lang tid har jeg nemlig ønsket meg en sånn en foran TV’n i stua:

images.jpg

Men det har så langt vært andre økonomiske prioriteringer som har stått høyere på lista, så det har aldri blitt noe av. Uansett: Da jeg kom inn døra på Friskoteket holdt jeg på å gå i bakken av bare positiv overraskelse. Der stod det ikke mindre enn tre slike! Dessuten hadde de ommøblert sånn at alle kondisjonsapparatene stod i et eget «rom» i det store rommet. Og som om ikke det var nok: De stod alle vendt mot veggen. Veggen som hadde fått to flatskjermer på seg!

Så, kjære lesere, denne damen har nå trent så svetten har spruta på yndlingsapparatet sitt foran Dr. Quinn!

Hurra!!!