Å, lykke!To skriftlige og en muntlig eksamen er herved overstått, og de har alle gått over all forventning. Det vil si, jeg vet jo fortsatt ikke hvordan det egentlig gikk på de to skriftlige, men den muntlige er nå oppe og avgjort. Det var en strålende lykkelig student som lukket døra til eksamensrommet bak seg da hun gikk. Dette gikk nemlig veldig mye bedre enn jeg hadde trodd.

Karakter: B.

Criteria: Very good and relatively logical presentation and discussion. Enthustiastic. Easy, positive and vocal impact. Good transitions, good structure, objectives. Effective visual aids. The student offers many details and examples, shows understanding, some mistakes, but very good communication with key terminology. Appropriate interaction. A very good performance.

Kommentarer fra lærerene: Godt og behagelig språk å høre på, men med et par grammatiske feil. Første halvdel av presentasjonen leste jeg, mens jeg snakket og var meg selv i den andre halvdelen. En veldig interessant presentasjon.

Needless to say; jeg er meget lykkelig og fornøyd. Spesielt tatt i betraktning at dette kom fra grammatikk- og fonetikklærerene mine, og at jeg i utgangspunktet virkelig ikke er noe snakke-menneske.

Hurra!