Åh, jeg er så lykkelig!!!Jeg tror jeg nettopp har funnet meninga med treningslivet og det som kommer til å bli selve stammen i mitt treningsopplegg fra nå av. Dette har jeg faktisk savnet helt fra jeg var lita jente på 80-tallet, klistra foran Fame på NRK!

Jeg har nemlig vært på en forholdsvis ny time på helsestudioet, en som jeg aldri før har vært på. Dans. 45 minutter. Det jeg trodde kom til å bli en forholdsvis frustrerende affære med bein og armer til alle kanter i et forrykende høyt tempo, viste seg å bli noe ganske annet. Jazzballett, tror jeg visst det heter. Og det er en treningsform som passer min kropp, min sjel og mitt hjerte helt aldeles perfekt. Her har snakker vi smidighet, balanse og styrke i muskler jeg ennå har til gode å oppdage. Og så fort dette er sånn noenlunde på plass, kommer også kondisjon til å spille en viktig rolle.

Hver onsdag klokken 18:40 blir herved resten av verden satt på pause, og fra og med nå kommer jeg til å bygge all eventuell annen trening rundt akkurat dette opplegget.

Perfekt. Aldeles perfekt.