pp18

cd1

Forventet antall måneder til konsultasjon på Fertilitetsklinikken: 4

Jaja. Dett var dett. Tempen sank enda mer i dag, og naturen kødda ikke da den lovte meg blod og slim. Men nå er det nok. Det blir ikke mer temping, ikke mer testing, ikke mer noenting. Vi kommer ikke til å klare dette på egenhånd.

Min kjære ringte Fertilitetsklinikken Sør i dag, etter at jeg bokstavelig talt hulka og grein meg til det i armene hans i går kveld. Han sa de regna 6 mnd fra henvisning var mottatt, i vårt tilfelle 20. juli, og at vi i løpet av disse månedene kommer til å motta et brev med timeavtale for konsultasjon. Så fort vi har kommet dit, vil det gå slag i slag – behandling bestemmes og igangsettes med en gang.

Vi kan derfor se på prøverørsforsøk allerede på nyåret.

Inntil da legger vi all prøving på is. Gudene skal vite vi trenger å være uthvilte når IVF-karusellen kjøres i gang. For det er jeg nå ganske sikker på at den gjør.