Nå har jeg laget mitt aller første forum!

Det heter harmonelt og er et diskusjonsforum som fokuserer på stressmestring mens man prøver å bli gravid. Dette merker jeg at blir mer og mer viktig for meg etterhvert om prøveperiodene skrider frem i sin hittil resultatløse ferd, og jeg tror det er mange fler enn meg der ute som kan ha behov for å koble av (selv om man aldri vil klare å koble det helt ut).

Mange ganger kan det å prøve å bli gravid være en stressende og frustrerende tid som man ikke får gjort stort annet med enn å tenke på temperaturcharter, eggløsningstester og vill symptomjakt både rett før eggløsning og frem til man kan ta en graviditetstest, og dette er nok til å kunne drive den mest stabile kvinne fra forstanden dersom det går lang nok tid. Dette forumet blir forhåpentligvis en liten motvekt til alt dette.

Velkommen inn for en liten titt!

