pp14
CD18

Da skal vi se det snart blir greie på ting. Etter å ha hatt positiv EL-test på CD11, negative på 12, 13 og 14 og så positive igjen på 15, 16 og 17 så har den endelig blitt negativ igjen i dag. Tempen har ennå ikke steget, men EL-smertene begynner å avta (i motsetning til hva ømheten i brystene gjør). Da regner jeg med at eggene har gått sin gang og at jeg snart inntrer to-ukerstorturen. Som forøvrig ikke blir så ille denne gangen, fordi jeg nå har begynt å meditere hver dag og fordi jeg har en veldig flink homeopat i ryggen. Jeg blir bare mer og mer imponert over henne, og jeg merker dette er veldig sunt for meg på flere plan. Det er utrolig hva ordentlig oppfølging kan gjøre med stressnivået i kroppen.

Det merkelige er at da den EL-testen var positiv på CD15, slapp kroppen akupunkturnåla som satt på punktet for høyre eggstokk. I går, da jeg fikk den siste positive, falt nåla ut av punktet for den venstre. Tilfeldig? Jeg velger å tro at det er en sammenheng. Antagelig er det sånn at det er ferdigjobba på akkurat disse punktene nå, og at nålene har gjort det de ble satt der for å gjøre. Da var kanskje spenningene akkurat her løst opp nok til at nålene falt ut… Og hvis ikke denne teorien stemmer, så har jeg uansett begynt å lete etter positive ting isteden for de negative – og det i seg selv er et nokså stort fremskritt til å være meg.

Uansett. Vi har sendt inn soldater tre kvelder på rad (til tross for fotball-VM), men det spørs om vi ikke skal sende inn en ny tropp i kveld som backup allikevel. Jo flere soldater, jo mere… søl, holdt jeg på å si. Men altså. Ja… Sjansene for en vellykket invadering av Eggland øker proporsjonalt med antall soldater.

Companyyyyy, atteeeeention! Forwaaaard, MARCH!