Hvorfor, åh, hvorfor kan ikke ting fungere som de skal? *frustrert*

Etter å ha maila frem og tilbake med Hewlett Packard kundesupport, viser det seg at jeg sannsynligvis må formatere hele dritten på nytt. Dette hadde sikkert vært greit nok det, hvis det ikke var for det faktum at jeg gjorde det i senest i desember og at jeg bare har hatt den i 9 mnd i skrivende stund. Jeg vet ikke hvor mye det frister å måtte sikkerhetskopiere alt og legge det inn igjen enda en gang.

Forrige gang fikk jeg ikke HP-skriveren til å funke sammen med HP-maskina. Samtidig hang et medfølgende program (også fra HP) seg opp, slik at alt annet også låste seg. Avinstallere? No can do. Reinstallere? Ingen effekt. På toppen av det hele svikta også HP-kameraet mitt samtidig. HP vil for meg alltid bety «HåPe (at det fungerer)». Det var bare å slette alt som var, og la være å legge inn akkurat dette programmet på nytt.

Saken denne gangen er at tastaturet lever sitt eget liv, og plutselig har blitt selektivt på bokstavene som slippes frem på skjermen. Support-mennesket har kikka på loggene, og sier at det er «svært mange interne problemer i Windows». No shit. Hele maskinen trenger terapi.

Så… Hvis jeg bare skriver som je pleier, vil stningen se omtnt sånn ut. Og det er mildt sagt slitsomt å måtte gå tilbake og rette på seg selv absolutt hele tiden, så det sier seg selv at skrivingen blir minimal for tida. Også jeg som er så avhengig av å skrive… Knekk fingrene mine også, why don’t you?

Mitt eneste håp er at min kjære snart får sin tilkomne laptop fra jobben, så jeg kan flytte alt over dit og knuse denne i bakhodet på nærmeste HP-fabrikant. Det skjer en av de nærmeste dagene. At han får laptop, altså. Min kjære, ikke fabrikanten.

*sukk*