Her sitter jeg og ønsker Tiden langt pokker i vold mens jeg forsøker å finne ut av hva som er meningen. Ikke med livet, men med søndager. Jeg har vanligvis ikke problemer med å komme opp med kreative grunner til hvorfor ting er som de er, men i dag er jeg redd jeg må melde pass. Søndagen har kommet og tatt hjernen min. Jeg regner med å ha den tilbake igjen sånn litt utpå dagen i morgen.

På TV nå: Nordic Poker King. Det burde bare si alt. Jeg har ikke engang giddi å skifte kanal, selv om poker interesserer meg midt på ryggen et sted. For nå har jeg sett på TV siden fredags ettermiddag, og jeg begynner å bli nokså forsynt. Det er dog ikke så mye annet å ta seg til.

Trene? Kan ikke. Tom tank på bilen frem til i morra.
Gå tur? Gidder ikke. Vått ute.
Lese en bok? Orker ikke. Har ikke konsentrasjon.

I det store og det hele:

Jag har inget att hitta på!

Det jeg trenger nå er noe som får meg opp av sofaen og helst ut døra. Men det må være noe bra som ikke koster penger. Og noe som er i nærheten av interessant.

Urk.