Siden babyen min lar vente på seg, har jeg bestemt meg for å fokusere på andre ting i tillegg. Tenke på hvordan jeg best kan utnytte den tida jeg har igjen som ikke-mamma. Gjøre det beste ut av det.

For eksempel:

Jeg skal bruke tida mi til å trene isteden for å sitte på forskjellige babyfora på internet. For jeg kan fortsatt trene så hardt jeg vil, siden det ikke bor noen i magen min. Jeg kan trene når jeg vil og så lenge jeg vil, for jeg har ingen jeg må hjem til. Og jeg kan få en stram og fin kropp.

Jeg skal også bruke hjemmetida litt bedre. Egenpleie. Lange, varme bad som sikkert blir historie når arvingen melder sin ankomst. Ansiktsmasker. Hårkurer. You get the picture…

For snart har jeg faktisk ikke muligheten til det lenger…

Dette er min siste sjanse til å gjenoppfinne meg selv i fred og ro.

Let the change begin.