Pp12
Pergosyklus 2
CD32
13 DPO

Da har tempen sunket nesten helt ned til CL på charten, og gamet er over for denne gangen. Snart renner blodet, og vi er offisielt Ufrivillig Barnløse. Da går vi over i den 13. prøveperioden.

Sendte en mail til fertilitetsklinikken i dag. Det viser seg å være 5 mnd ventetid for å komme dit for utredning. Men om de kan gi meg en baby, venter jeg gjerne.

I natt drømte jeg. Jeg måtte til stadighet hjem til foreldrene mine for å hente dattera mi. Men Espen forsøkte å fortelle meg at det ikke fantes noen datter… Det gikk ikke inn hos meg, for jeg visste jo at hun var der.Jeg hadde jo levert henne dit?  Men jeg klarte aldri å komme dit for å hente henne. Alltid kom det noe i veien. For eksempel en elg og en ulv som slåss på den veien jeg var nødt til å gå for å komme dit.

Hun var mørk.
Men hun var ikke.
Bare inni hodet mitt.