I morra får jeg vite hva som skal skje videre. Kanskje jeg får lov å begynne helt forfra igjen?

For de av dere som ikke aner hva jeg snakker om nå, så kan jeg fortelle dere at jeg er forholdsvis nyutdanna som førskolelærer, men det viste seg å være selvmord for helsa mi å jobbe i barnehage. Etter et par lange sykemeldinger endte jeg opp på attføring i november. Der ble det først foreslått videreutdanning i spesped, men dette stoppet jeg selv for et par uker siden. Overhodet ikke hensiktsmessig. Isteden ba jeg om å få arbeidspraksis på et kontor av noe slag, og kanskje litt kursing i den retningen. Men saksbehandleren hadde et mye bedre forslag: fagbrev i kontor, salg og service. Det er en liten mulighet for at jeg kan komme inn der, og han får nærmere beskjed om det i morra…

Jeg krysser fingrene for meg selv.

Vi liker nye begynnelser.