Pp12
Pergosyklus 2
CD19

Etter hele 5 dager på rad med 36.3 i temp, kan jeg konkludere med følgende:

Kroppen er helt på viddene, eller så har temperaturmåleren sett sine beste dager.

Jeg heller mest til det siste, siden den har vært i daglig bruk siden august 2004. Testa på min kjære da han kom hjem på pause i går, og det kan da virkelig ikke være tilfelle at mannen bare har 35.1 celsiuser? Bittelitt lenger ned på skalaen, så ville han endt opp med følgende symptomer:

 «Når pasientens temperatur synker til under 35 oC blir han desorientert og likegyldig.»

Selv skryter han naturligvis av at det er fordi han er en iskald mann a’la Cliffern. Yeah right… En varmere og mer omtenksom mann skal man lete lenge etter, så jeg tror kanskje ikke det er det som er årsaken til den såkalte hypotermi. Sorry, honey!

Men altså; siden charten min nå engang ser ut som en hjertemonitor, med temp som går opp og ned frem til den plutselig flater helt ut og viser en jevn linje i beste «Game Over-stil», har jeg tatt saken i egne hender og satt ELdag til dag 16 med overridefunksjonen. Det er nemlig det som er mest logisk, så langt, utifra sekret og ELtester. I så fall er jeg 3DPO i dag, og har omtrent 11 dager igjen før jeg kan teste.

Så får vi bare se om tirsdagens progesteronprøve er på min side, og bekrefter eggløsningen.

Om nedkjøling og hypotermi: http://www.baby.no/helse/forstehjelp/nedkjoling/