Pp11
Pergosyklus 1
CD28

8DPO

I går kveld skjedde det noe aldeles merkelig. Meg og min kjære spise en bedre middag på en kinarestaurant. Hadde pekingsuppe til forrett, og hummer til hovedrett med et glass rødvin til. Men jeg ble så inni helv*** kvalm etterpå, at jeg nesten måtte be gubben om å stoppe bilen så jeg kunne spy (var en time hjemmefra). Det gikk heldigvis over, men fra å være glovarm (har hatt HØYE temper siste dagene, over 37 om morgenen) ble jeg brått iskald. Målte temp til 36.3 når vi kom hjem.

I dag tidlig ble det litt rot, siden gubben hadde stilt alarmen og jeg var for trøtt til å registrere at det var en time for tidlig. Tempen hadde sunket litt da. Så jeg stod opp og spiste litt før jeg sovna igjen – men da jeg tempa når jeg skulle, så var den 36.7. Det er et stup på 0.4 grader fra dagen før. Det er klart, det er jo helt sikkert feil siden jeg spiste først – men da skulle den vel logisk sett ha vært for høy..? Slik at den egentlig skulle liggi enda lavere på riktig klokkeslett?

Og da, skjønner dere… Da KAN dette i teorien ha vært en festedip, med mindre tanta er på vei… Og det med at puppene mine ikke var ømme… La meg si det sånn at de nå har kommet for fullt.

Det kjennes ut som det har vært et hormonskifte også. Er full av energi i dag, og ikke på langt nær så grinete som jeg har vært de siste dagene. Hvis man da ser bort i fra at jeg kasta en appelsinbit på gubben på grunn av at han hadde kødda med alarmen min, og derigjennom vekket meg for tidlig og ødelagt dagens temping.

Så her er det bare å vente i spenning.