Pp11
Pergosyklus 1

CD25

I DAG steg tempen, på dag 25. ELtestene er fortsatt negative, så da ser jeg på to muligheter:

1) Dette er just one of those things, og den vil synke igjen i morra
2) Jeg hadde EL i går, og den dagen hvor testen ble ødelagt (cd21) var den siste positive ELtesten. Det betyr i så fall at EL kom 72 timer etter siste positive.

Det vil jo i så fall forklare mitt ikke akkurat sprudlende humør i går også. Tiden vil vise.

En tredje mulighet, når jeg leker meg med charten:

Hvis jeg legger inn juksetemp for i morra og overimorra, så gir FF meg EL i går. Ovusoft, derimot, sier den var på onsdag. Uansett, holder den seg høy (for den steg med hele tre tiendedeler, fra 36.6 til 36.9 så det er en veldig klar stigning også) så har jeg hatt EL og jeg kan vente 2 uker før jeg blir sinnsyk igjen.