Pp11
Pergosyklus 1
CD23
2DPO

I dag har jeg vært og levert blodprøve på sjukehuset, for å sjekke prolaktin og progesteron. Jeg tror ikke de vil bli noe klokere, siden den eggløsninga jeg kanskje muligens har hatt var for bare tre dager siden. Og da vil de vel ikke kunne fortelle meg om jeg har hatt eggløsning heller…

Jeg hater det her.

Jeg hater å ikke vite, ikke ane hvordan kroppen skal oppføre seg fordi den nå har fått et pergospark i rævva.

Jeg hater å famle meg frem i ukjent terreng, uten å vite hvor på veien jeg er eller hvor langt det er igjen til jeg er fremme.

Jeg hater tanken på hvordan dette blir når jeg ikke vet hvor lang syklusen egentlig blir denne gangen, fordi jeg ikke vet når EL var. OM den var. Tanken på at jeg faktisk kan ha flere uker med testing foran meg. Uten å vite når de kan slå ut eller ikke.

Jeg hater min egen, lite samarbeidsvillige kropp.

Jeg hater usikkerheten.

Og akkurat nå er det ingen jordisk måte å få vite hva som skjer.