Pp10
CD56

15DPO

Jeg hater kroppen min så jævlig akkurat nå. Jeg vil skjære opp magen med en sløv brødkniv, rive ut livmor, eggledere og eggstokker og smøre dem utover storgata. Resten av den vil jeg bare torturere.

Bare 10 prøveperioder. Bare et års tid.

Nei.

Bare 10 prøveperioder med DENNE mannen. Bare et års tid med DENNE mannen.

Ekssamboeren min og meg prøvde også, fra mai -99 til november -00.
Eksen min før der brukte heller ikke prevensjon, fra nyttårsaften 98/99 til mars -99.
Og eksen min før DET igjen var også heller sløv med gummien, vi var sammen fra mars -92 til mai -94, og fortsatte med aktivitetene (som for det meste var ubeskytta) frem til -98 eller noe sånt.

Det vil si at jeg har FLERE JÆVLA ÅR med mislykka prøveperioder bak meg.

Og snart er det nok. Snart orker jeg ikke mer. Jeg kommer aldri til å se de to blå, og jeg kommer aldri til å kjenne livet vokse inni meg. Aldri kjenne min nyfødte skatt i armene mine. Aldri bli mamma.