10 dpo.

PMS’n antar uante høyder – eller er det ikke PMS i det hele tatt? Er det kanskje muligens PrePositivTest jeg lider av?

Var så blokka i huet at jeg begynte på Ripped Fuel for et par uker siden. Tenkte jo ikke på at det forhøyer temperaturen – og tanken på at jeg faktisk skulle klare å bli gravid i denne syklusen var jo heeelt fjern. Før nå. Tenk om jeg er. Da dette slo ned i hodet mitt med full kraft, sluttet jeg jo umiddelbart å ta RF også. Bare at jeg ikke vet når det er meninga den skal gå ut av kroppen… for temperaturen er høyere enn noen feberfri gang, og siste RF-dosa var i halv 12tia i går formiddag. Det KAN forklare kvalmen, magesmertene, svimmelheten og hodepina… men så igjen; det kan en liten baby også.

Jeg vet vi traff EL. Test i går og i dag var blendahvite, men er vel ikke annet å forvente på 9 og 10dpo uansett.

Herreguuuuuud da damen. Er det mulig å være såååå blond???